Cum creez oferte irezistibile

Acesta va fi un articol despre cum ma pregatesc atunci cand creez oferte irezistibile.

Am descoperit ca cea mai buna varianta de a crea o oferta convingatoare este de a incepe cu un avatar al clientului.

Stiu ca probabil ai mai auzit de asta. Stiu ca probabil ti se pare plictisitor. Dar asculta-ma, e cea mai buna varianta. Doar asa vei reusi sa iti intelegi clientul cel mai bine.

Si poate ca spui ca este plictisitor, sau ca ai incercat si nu iti iese. Nu-ti face griji. O sa iti arat cum fac eu. E foarte simplu.

De regula iau o coala de hartie si incep sa scriu despre un client pe care mi-l imaginez in ziua aia. Da, de fiecare data cand fac o oferta (chiar daca este vorba doar de afacerea mea) creez un avatar.

De ce mereu fac alt avatar? pentru ca ma forteaza sa gandesc, sa mai descopar lucruri noi despre clientul meu.

Poate in ziua respectiva am avut cateva discutii cu unii din clientii mei, iar acum, pe masura ce creez avatarul meu, vin cu noi idei.

Respect ceva reguli cand fac asta? Nu. Desi poti folosi si formularul meu pentru profilul clientului pe care il gasesti in Planul 10X.

Cum procedez? Pur si simplu scriu (la fel cum scriu articolele pe acest blog – fara oprire si fara editare).

Pana cand scrii? Pana ti-a tresarit o idee buna.

Ce faci daca tot scrii si nu iti vine nici o idee? Asta e imposibil 🙂 De aceea imi place sa creez astfel de avatare, pentru ca intotdeauna gasesc idei bune.

Iti dau exemplul avatarului pe care l-am creat azi:

“Marian, 35 de ani, este un om inteligent care poate deosebi un bullshit de ceva real.

Este ocupat zilnic de administrarea afacerii lui. Inca nu stie ce ar trebui sa faca pentru a vedea o diferenta, o crestere vizibila.

In continuare inca mai urmareste bloguri la care este abonat. Unele informatii sunt prea tehnice pentru el, altele il pun pe ganduri si se intreaba daca va avea rezultat in cazul lui.

Vrea sa fie ajutat, sa i se ofere ceva care rezoneaza cu el, are sens si are incredere sa implementeze. Rezultatul dorit este cresterea numarului de clienti, insa mai mult de atat isi doreste sa devina firma de top in domeniul lui.”

Pana aici a trebuit sa scriu pentru a-mi da seama ca am gasit o idee de oferta. Voi crea o oferta prin care promisiunea este de a-mi ajuta clientul sa urce in top (sau in Liga Mare cum spunem pe Marketnet)

Care va fi subiectul email-ului?

“De ce Afacerea ta nu e in Top”

Despre ce voi vorbi in email?

Despre faptul ca se focuseaza pe lucrurile gresite si asta il opreste sa ajunga in top.

Probabil voi da si cateva exemple ca sa inteleaga.

In final voi face propunerea de a intra in legatura cu mine pentru a-l ajuta sa urce afacerea lui in top.

Ai vazut cat de usor e?

Tine minte: Nicio oferta fara avatar!