Daca ai fi folosit aceasta abordare, acum aveai o afacere profitabila!

Probabil ca am scris peste 1.000 de pagini de vanzare in viata mea (pentru mine si clientii mei).

De fiecare data scopul este, evident, de a vinde mai mult.

Din acest motiv, de cele mai multe ori vedem in paginile de vanzare expresii la timpul prezent: “Cumpara acum”, “Profita acum”, etc.

Problema este ca timpul prezent este vazut ca un vanzator care forteaza.

Clientul spune: “Stiu ca vrei sa imi vinzi acum”, “Stiu ca daca nu cumpar acum o sa ma ameninti ca pierd oferta”

Pe de alta parte, din punctul de vedere al celui care scrie textele din pagina de vanzare, trebuie sa vanda, ACUM!

Cu toate acestea, clientul isi da seama aproape la fiecare tentativa ca vrei sa ii vinzi.

Si nu este nimic rau in asta. Pana la urma clientul trebuie sa ia decizia.

Insa aici ma refer la ceea ce se intampla inainte de a-l impinge la actiune. Ma refer la partea de inceput, care il implica emotional.

Pentru ca daca nu reusesti sa il captezi la inceput, l-ai pierdut.

Asa ca ceea ce am inceput sa experimentez, cu rezultate foarte bune este sa creez mesaje la timpul viitor sau trecut.

De ce au efect? Pentru ca au un puternic impact emotional.

Viitorul inseamna speranta.

Trecutul inseamna regretul.

Uite mai jos un exemplu cum am folosit viitorul:

Vezi aici cum am folosit viitorul pentru a creea incredere si speranta in produsul pe care il promovez.

Pentru trecut, nu am acum o captura insa un exemplu de titlu este acesta:

“Daca ai fi folosit formula noastra, acum ai fi avut o afacere de 3 ori mai mare”

Concluzie

Atrage-i folosind timpul trecut sau viitor, apoi impinge-i la actiune folosind timpul prezent.

Daca folosesti doar timpul prezent in toata pagina, o vei lipsi de emotie iar clientul nu isi va mai dori sa cumpere de la tine.